Torneo 2v2 Modo Deep Waters
2v2 Tournament Deep Waters Mode
Inscription
8 Teams
Single Rating: <1900
3.Tournament registration:
Price USD$ 10 per team
All the information to register in the rules and queries channel: https://discord.gg/7KeaPyxEZd
Awards
First position: $30
Second place: $20
Third position: $10
All participating players will receive a cup of Deep Waters as a gift. The shipment of the same is the responsibility of the player.
Schedule, league format and rounds:
double elimination tournament
Best of 3.
04/08/2022 Winners Bracket Round 1
04/09/2022 Losers Bracket Round 1 & Winners Bracket Round 2
04/11/2022 – 04/14/2022 Losers Bracket Round 2
04/15/2022 Losers Bracket Round 3 Winner Bracket Round 3
04/16/2022 Losers Bracket Round 4 & Grand Final
Maps:
1st map: Arabia
2nd map: Home Map Loser
3rd map: Home Map Loser
Each team will choose two maps and the rival can veto one of them:
•Acropolis
•Alpine Lakes
•Sand
•Atacama
•Baltics
•Cross
•Ghost lake
•Golden swamp
•Golden Pit
•Islands
•Serengeti
•Valley
Maps are available in the mod section of the game under the name Deep Waters.
Draft Maps 2 vs 2 Draft Civilizations 2 vs 2
Rules
• Victory: Time limit 1100 years.
• Hidden civilizations.
Trush, Douche and sheep/boar licking are allowed. • Straggler trees that are up to 8 cells away from the enemy TC cannot be erased and/or licked, except those used as part of a wall. • It is allowed to sling from the age of the castles (the one who slings has to be in the age of the castles). • Each team can use a restart each round, for any reason, as long as it is called before the 4th minute. There is no admin-re, so we advise using your restart wisely. • All games will be played with spectators allowed, and with a two (2) minute delay for spectators. streaming: Open to all, but if a team decides to block spectators or POV, the decision must be respected. We recommend a 10-minute delay, both for viewers and players who decide to broadcast their point of view. Players should set the delay time in their streaming software. Stream sniping is a reality in this way whoever decides to retransmit will be responsible. The infraction of any rule will imply the automatic loss of the game for the team that broke the rules.
Torneo 2v2 Modo Deep Waters
Inscripción
8 Equipos
Elo individual: <1900
- Inscripción al torneo:
Precio USD$ 10 por equipo
Toda la información para registrarse en el canal rules and queries:
https://discord.gg/7KeaPyxEZd
Premios
Primera posición: US$30
Segunda posición: US$20
Tercera posición: US$10
Todos los jugadores que participen se llevaran de regalo una taza de Deep Waters. El envio de la misma queda a cargo del jugador.
Cronograma, formato del liga y de las rondas:
Torneo de doble eliminación
Best of 3.
08/04/2022 Winners Bracket Round 1
09/04/2022 Losers Bracket Round 1 & Winners Bracket Round 2
11/04/2022 – 14/04/2022 Losers Bracket Round 2
15/04/2022 Losers Bracket Round 3 Winner Bracket Round 3
16/04/2022 Losers Bracket Round 4 & Grand Final
Mapas:
1er mapa: Arabia
2do mapa: Home Map Perdedor
3er mapa: Home Map Perdedor
Cada equipo elegirá dos mapas y el rival podrá vetar uno de ellos:
- Acropolis
- Alpine Lakes
- Arena
- Atacama
- Baltic
- Cross
- Ghost lake
- Golden Swamp
- Golden Pit
- Islands
- Serengeti
- Valley
Los mapas están disponibles en la sección mod del juego con el nombre Deep Waters.
Draft Mapas 2 vs 2
Draft Civilizaciones 2 vs 2
Reglas
• Victoria: Tiempo límite 1100 años.
• Civilizaciones ocultas.
- Está permitido hacer Trush, Douche y lamear ovejas/jabalíes.
• Los árboles “sueltos” (Straggler trees) que están hasta 8 casillas de distancia del TC enemigo no pueden ser borrados y/o lameados, excepto los que se usan como parte de una wall.
• Está permitido hacer Sling desde la Edad de los castillos (el que slinguea tiene que estar en la edad de los castillos) .
• Cada equipo puede usar un restart cada ronda, por cualquier razón, siempre y cuando se pida antes del 4º minuto. No hay un admin-re, así que aconsejamos usar su restart sabiamente.
• Todos los partidos se jugarán con espectadores permitidos, y con dos (2) minutos de retraso para los espectadores.
Streaming:
Abierto para todos, pero si un equipo decide bloquear espectadores o POV se deberá de respetar la decisión. Recomendamos 10 minutos de retraso, tanto como para espectadores como jugadores que decidan retransmitir su punto de vista. Jugadores deberían configurar el tiempo de retraso en su software de retransmisión. Stream sniping es una realidad de esta manera quien decida retransmitir será responsable.
La infracción de cualquier regla implicará la perdida automática de la partida para el equipo que infringió la reglas.
This league has no information yet.